Exposities

Dichtbij is ook mooi. Klaas Groothuis
Kerkinterieur Roermond René Breukelman

Foto expositie fotoclub De Wiemers

Na twee jaar corona stilte, kunnen we eindelijk weer onze jaarlijkse expositie in de Petrus en Paulus kerk houden.

De belangstelling voor fotografie neemt toe. Het ledenaantal ( 20) is stabiel, er is verloop, maar nieuwe leden melden zich regelmatig. Men ziet de beperktheid van het mobiele telefoon kiekje in en wil graag meer mogelijkheden en meer vaardigheden.

Fotoclub De Wiemers heeft professionele fotografen en beginnende amateurs. De kennis die er binnen de club is, willen we delen en is naast gezelligheid en plezier, ons hoofddoel.

Het thema van de expositie dit jaar is “Vervoer”

Dit is een zeer ruim begrip en dat zal ook zijn weerslag hebben in de te exposeren foto’s.  Iedereen heeft zijn eigen beeld bij dit onderwerp. Dit beeld weer te geven in een kwalitatief goede foto geeft iedere fotograaf een kick.

Kom daarom tijdens de vrijmarkt op 27 april kijken in de kerk. De expositie is van 09.00 uur tot 17.00 uur geopend.

U kunt stemmen op de foto die volgens u het meest aan het thema voldoet.

Daarnaast is er weer de raadplaat.  Raadt het onderwerp op deze foto en u maakt kans op een cadeaubon van € 25,--

In de kerk is tevens een foto studio ingericht. Als bezoeker kunt u daar met u mobiele telefoon of een andere camera, met een professionele lichtinstelling, een foto maken van uw naaste(n).

Tijdens de exposite zijn er permanent leden aanwezig om uw vragen te beantwoorden over de club of over een specifieke foto.